Mitja de Sitges

Estava pensant quin sopar de duro explicaria i no em surt res especial.
Més fresqueta de lo esperat i canvi en el recorregut respecte l´any anterior. Canvi al meu entendre encertat: un circuit de dues voltes entrant dos cops al nucli comercial de sitges.
Hi ha calaixos de sortida i tothom té pressa per avançar uns metres , inclús ficant-se on no toca.
L´idea era anar a 4:00.
El Garmin et simplifica molt la feina, jo gairebé el classificaria d´ajuda externa, però més val que no donem idees.
Dues pantalletes seran importants avui: ritme mig i el ritme actual.
Sortim plegats amb en Sergi : L´any anterior m´havia fet de llebre perquè estava costipat i no podria fer el temps que haguès volgut i crec que va ser el primer cop que jo baixava de 1:30 parant el crono a 1:29:58.
Córrer amb el Garmin és sencill. Es tracta d´anar mantenint el ritme mig .
La mitja no és plana i això és la única dificultat a mantindre el ritme.
Tot marxava de conya fins al km 10 , quan ,no em diguis perquè, sembla que se´m hagi enbussat el carburador. Perdo de vista en Sergi.
M´estresso un pel ,mirant el ritme actual. El segon pas pel passeig, totalment pla ,el gps s´enfila fins a 4:16 , quan el primer pas havia set a 3:52.
Crec que el coco em juga una mala passada i inclús penso de plegar, tot i que aquesta opció la descarto ràpid si no vull que em peli la Rut .
El ritme mig m´ha pujat de 4:02 a 4:05 i sóc conscient que cada km que passa queda menys tros per tornar a fer baixar la mitja.
Al km 15 sembla que em torna l´inspiració i posem remei per deixar el ritme mig a 4:03, fent tres parcials per sota de 4, a 3:56 , 3:48 i 3:23. al final 1:26:10

Recordo  que l´any passat en Jordi Soler em va dir :" les mitges t´ensenyen a correr" , i seguint el consell d´en Sergi  en vaig fer unes quantes.
"Visto lo visto" hi ha molt per aprendre , però també moltes ganes d´aprendre més i fer les coses millor. Amb això em quedo, I com sempre amb els ànims de la puca.
El 4:00 s´em resisteix però caurà.
Petit canvi de xip: comencem amb els duatlons de carretera. Diumenge un petit test a Cerdanyola, per veure si en bici estem molt malament, o pitjor :-)

Salut i Tri ;-)

1 comentaris:

Eric, bona feina
vas per bon cami
les mitges son exigents i a vegades aquestes coses passen
anims i salut
ens veiem a Granullers

Dudu- Jordi Soler

Publicar un comentario

 
Impossible és Inimaginable. Una passió: l´Esport i la Salut. Aquesta combinació fa que ens agradi ajudarte a superar i compartir els teus reptes esportius. Hem començat a fer Triatló desde zero. Si t´ho proposes, tot és possible.



Què t´oferim ? Fisioteràpia i Rehabilitació Funcional // Electroteràpia : Ultrasó,Magnetoteràpia, TENS , Electroestimulació // Terapia Manual // Fisioteràpia Respiratoria // Fisioteràpia Esportiva // Fisioteràpia Domiciliaria // Nutrició



i evidentment poder formar part de possiblement el Club més petit del Món !!