Triatló per equips // Triatló de Sitges

Esplèndida matinal el dissabte 05/05/2012: Triatló per equips.
Primera vegada que participavem tots plegats en una competició d´aquest estil i potser hem pagat una mica la novatada.
El mar no estava en les millors condicions i quan ja et costa nedar amb el mar pla, segur que enganxes tots els remolins que hi ha i també els que no hi ha.
En aparença el circuit de natació era curt. Arribar a la primera boia va ser lo pitjor: una odissea. La idea era anar tots plegats, però no varem durar ni 100 metres.
A tranques i barranques anem arribant tots. Ens esperem a la sorra per continuar tots plegats i ....  collons !!!  Hem perdut un integrant !!! No el veiem. Ens esperem uns minuts i decidim continuar perquè pensem que ha girat cua.
Quan arribem a boxes, arriba ell. !!!  Tornem a ser 6 . SWIM .         T1.
El circuit ciclista és completament pla donant un total de 3 voltes . Perdem un integrant per una punxada de roda. BIKE      T2
La cursa a peu també és tota plana. Marquem un ritme que poguem aguantar tots i arribem plegats a la linea d´arribada. Una molt bona experiència !!! RUN

Moltes gràcies per la participació amb en Roger Ardèvol , Dani Autet , Adrià Brunet , Jose Antonio Medina, i amb l´Enric Rota. Felicitats a tots :-)

Després d´una tarda ideal de Recovery a Sitges, el diumenge al matí esplèndida organització del triatló de sitges. Organització 5 estrelles sense cap mena de dubte. Avui en solitari.
El mar estava gairebé pla. SWIM . Hi han dues sortides i surto a la primera. Hem quedat un grup d´amics per fotrens bofetades a la primera boia. Ha sigut genial i hem sortit tots amb les galtes vermelletes. T1  . Les meves T1 són veritables aventures. En aquest cas no se´m cordava el GPS al treure´m el neoprè. He de montar la corretja de "quita i pon" ya !!!
El circuit de bicicleta correspon a 3 voltes a la recta llarguissima de la mitja de sitges. Amb una lleugera pendent. BIKE    T2 sense problemes .

Cursa a peu de 2 voltes al passeig maritim. RUN
Triatló molt recomanable tant per organització com per circuit . I Liked.

També es va celebrar el Triatló popular de Ventalló, amb la brillant participació d´en Dani Autet Gubieras que va acabar en una brillant 12ena posició.
S´havia de  nedar 600 metres, es pedalava 15.50km en BTT i es corrien 3 km.

Pròxima parada triatló de Lloret de mar .

Salut i tri

Impossible és Inimaginable. Una passió: l´Esport i la Salut. Aquesta combinació fa que ens agradi ajudarte a superar i compartir els teus reptes esportius. Hem començat a fer Triatló desde zero. Si t´ho proposes, tot és possible.

Què t´oferim ? Fisioteràpia i Rehabilitació Funcional // Electroteràpia : Ultrasó,Magnetoteràpia, TENS , Electroestimulació // Terapia Manual // Fisioteràpia Respiratoria // Fisioteràpia Esportiva // Fisioteràpia Domiciliaria // Nutrició

i evidentment poder formar part de possiblement el Club més petit del Món !!