Ous fregits Ok

Ahir dia de tornada a la calma desprès de la fogonada del duatló de Vic. Al migdia 1100m d´aigua tranquilament, i al vespre quan encara hi havia solet em vaig apropiar 50´del Parc Natural del Castell de Montesquiu.
Avui tocava Transició: 90´de Bike i 40´de Run. A les 13:00. Abans de marxar, un plàtan de canàries i un bon glop d´aigua.
Ni un núbol, una dia espatarrant. En bici decideixo anar a voltar la trona, és més o menys el temps que tinc per la bici. És el típic dia que si el Gps em mesures el que disfruto , segurament es tornaria boig. Pujada de la trona còmode i amb cadència. Fa el dia perfecte, calor, però amb una mica d´aire que si no vinguès de cara ja seria ideal.
 Abans d´arribar penso a on aniré a correr,  i decideixo que m´arribaré fins a Sta Maria de Besora, per la carretera. Arribo a casa, un glop d´aigua , i a correr. Hauria de fer 10 acceleracions de 30´´ , però penso que ja tinc temps, tot i que amb la pujadeta fins a Sta.Maria, tot i que accelero varies vegades no sé si s´arriba a notar... Tot pujant em trobo el Dr. Tomàs Morelló, que em recorda que anant a córrer a aquestes hores em moriré.
Penso que m´estimo més patir una mica més entrenant, per desprès no patir tant competint, tot i que competir sense patir encara no sé com es fa.
Arribo a St. Maria de Besora i giro, i quan estic baixant recordo que no es pot anar corrents a St. Maria perquè baixant et fan mal els genolls per lo guerxa que està la carretera. Total, arribo a casa amb 12 km pelats, i amb una set considerable.
Bon entrenament i encara em queden 15´per dutxarme i dinar: canelons de "can portell" i Peix del"Racó del peix".
Demà tocaràn 3000m d´aigua i 8 sèries de 1000. Em falta decidir l´hora de cada cosa.

0 comentaris:

Publicar un comentario

 
Impossible és Inimaginable. Una passió: l´Esport i la Salut. Aquesta combinació fa que ens agradi ajudarte a superar i compartir els teus reptes esportius. Hem començat a fer Triatló desde zero. Si t´ho proposes, tot és possible.



Què t´oferim ? Fisioteràpia i Rehabilitació Funcional // Electroteràpia : Ultrasó,Magnetoteràpia, TENS , Electroestimulació // Terapia Manual // Fisioteràpia Respiratoria // Fisioteràpia Esportiva // Fisioteràpia Domiciliaria // Nutrició



i evidentment poder formar part de possiblement el Club més petit del Món !!